Jippieeee!!! Nya barnkläder och leksaker till mig.

I går var mamma och masserade hos en gammal klasskompis till henne. Det var en tjej som hade gift sig som var där, ihop med några tjejer till. Mamma masserade två tjejer då. De hade samlat ihop MASSA barnkläder OCH leksaker till MIG, som tack för att mamma ville komma dit. TACK SNÄLLA MAMMA, OCH GOA SNÄLLA TJEJER! Det var MASSA kläder och det var många blandade färger på kläderna, mest killfärger och vita kläder, men oxå några rosa kläder...för ingen vet ju vad jag kommer vara när jag kommer ut i världen...bara jag...thihihi...men det får ni ju vänta med att se då.

Detta är nog enda gången som JAG har övertaget tror jag....fast det blir ju visserligen JAG som kommer bestämma ALLT när jag kommer ut. Hihihi..... JAG som styr o ställer med vad JAG vill göra och NÄR. Ska bli kul att se hur mamma och pappa kommer hantera detta. hihi....

Tjing tjong på er alla utanför mammas mage :)

HÄR ÄR NÅGRA FOTON PÅ ALLT FINT SOM JAG FICK...TUSEN TUSEN TACK ALLA!
KLÄDER O LEKSAKER I STORA LASS :)



SE HÄR...NÅGRA ROSA JÄTTE-JÄTTESÖTA PLAGG :)



MASSA LEKSAKER....OCH JAG HADE JU INGA ALLS INNAN FAKTISKT, SÅ DETTA VAR TOPPEN-KALAS-BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0