Oj vad många fina kläder jag äger nu!!!

Nu har mammas vänner varit jättegulliga mot mig. Jag har fått massa söta grejer och kläder av dem.
Några av kläderna vill jag prova redan nu, men det är svårt att få smugglat in dem här, utan att någon ser.
Jag är ju inte myndig än heller.....så jag vet inte vilka regler som gäller. Så med dessa väl valda ord....hihihi....så visar jag här upp några bilder på superduper-fina kläder jag fått och som jag längtar till att få söla ner...hihihi....



Denna ursöta body fick jag av föräldrarna Anna o Mattias i Umeå. Någon av deras två
småtjejer Emmy och .... har nog haft denna på sig tror jag.
Åhhh vad jag längtar till att få på mig denna. Jättetack snälla för den.



Ett till plagg fick jag oxå av mina blivande tjejkusiner i norrland. En cool grön dress :)



...och dessa varma och gosiga fleecedresser var med i gåvo-kassen oxå. Ser goa ut att krypa ner i.



Av mammas väninna Mija, fick jag detta söta vita nallebjörnsplagg.
Och en liten gullig mössa fick jag med. Tusen tack!



Åhhhh....vad söta.....från norrland...tack tack!



Mammas badmintonkompis Sunniva gav mamma dessa fräcka hängslebrallor.
Man ska "hänga och le" med dem på sig, betyder det nog. Det ska jag göra sen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0