Grattis mormor

Kära mormor. Jag har inte träffat dig och jag är ledsen för det. Synd att vi inte hann ses. Av vad jag hört från mamma och av några andra så var (och är) du helt fantastisk. Snäll, givmild, ödmjuk, omtänksam, gullig och en underbar mormor och farmor. Min mamma är oxå jätteledsen att du inte finns här med oss alla och att jag och du mormor, inte får ses. Inte riktigt än i alla fall. Mamma säger att någon gång så kommer jag att få träffa dig. Tills dess så kan jag ju drömma om dig, för det gör mamma.
Många varma kramar till dig mormor, där du är. Hoppas att du får tårta och fina blommor av några andra där. 
Pussar o kramar i massor oxå så klart. Må så gott. Mamma hälsar oxå massa.

Kram o godnatt söta mormor och
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.
Mysplutten 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0