IKEA

Sveriges mest kända varuhus heter IKEA. Undrar vad det betyder...hmmm...kanske nåt kod-ord om leksaker kanske... I alla fall, så har mamma o pappa och jag varit där idag. Pappa har köpt lite grejer till mitt rum hos honom. Jag har redan fått en spjälsäng utplacerad i hans lägenhet (som jag hoppas få sova i snart). Nu köpte han lite mer roliga grejer såg jag i kundvagnen.

Jag älskar katter, så han köpte en superfin katt som var jättegosig. Den är svart och lite grå och lite vit tror jag. Den är så mjuk att jag bara vill mysa o krama den hela tiden. Tack snälla pappa. Min goa mamma köpte oxå lite grejer hem till hennes lägenhet. Bland annat en grej som jag blev jätteglad för...nämligen en LIKADAN katt som pappa köpte. Jippie... Nu behöver jag inte sakna min katt någon gång utan jag kan busa med dem var jag än är och sover någonstans. Kanonbra ju ;)

Lite nya muggar, skedar, haklappar mm köpte de oxå till mig, som jag kan använda framöver. Jag är ju hela 9 månader snart så jag kan äta själv snart hoppas jag...och de oxå tror jag. hihi....
Nu ska jag sova. Vällingen väntar först bara. Jag somnar faktiskt lite fortare varje kväll...oftast, efter vällingen.

Kram kram till alla! Speciellt till mamma och pappa! Ni är bäst!
Mysplutten


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka snälla föräldrar du har! :-) IKEA kommer du att vilja besöka ofta om en sisådär tjugo år - tro mig ;-) Kram Anna

2010-08-23 @ 20:18:44
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0