Moster på besök :)

Jaaaaa....äntligen har jag fått rå om min moster själv ihop med mamma....eller rättare sagt så har de rått om mig. hihi.... Min moster Eva var här i helgen som varit precis. Vi var ute på ett mysigt fik vid Slätta damm. Mamma och Eva åt våfflor med sylt medans jag fick go köttfärssås och spagetti från en burk. Min favoritburk! Yammmiii! Sen promenerade de runt med mig runt dammen där och jag låtsas-sov...hihi....
Hemma så lekte moster buslekar med mig. Jag skrattade massor och när jag blev trött så la jag mig i hennes famn och lutade mig mot hennes axel. GUUUUUD...då smälte moster....hihi...och hon blev jätteglad. Jag oxå ;)
Ska bli kul nästa gång vi ses för nu känner jag igen henne lite mera ju. Rolig och gullig moster har jag.

Moster kom in när jag vaknade på söndagen och det var jättemysigt. Jag log med hela mitt ansikte, ögon, kropp och själ. Hoppas hon är här i morn och dan efter med...och....alltid!!!

Nä, nu är det dax att sova. Godnatt alla.
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0