Alla hjärtans dag 14 februari 2010 !!!

Hej alla mina goa vänner som läser min blogg. Jag vill önska Er alla en HJÄRTLIGT HÄRLIG ALLA HJÄRTANS DAG!
Jag har fått massa pussar av mamma o pappa idag - extra många faktiskt, så jag är full-laddad med energi idag och förhoppningsvis oxå i morgon och dagen efter och dagen efter och...så vidare...ända tills...för alltid!!! 
Jag har fått påklätt mig min första klänning idag oxå, och det kommer en bild på den och mig lite senare...men "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" (ett ordspråk tror jag att detta kallas).
Puss o hjärtliga kramizar till dig...och dig...och dig :o)

HÄR ÄR JAG I MIN KLÄNNING...ÅHHHH....VISST E JAG SÖÖÖÖT!



PAPPA HÅLLER MIG IFAMNEN OCH GÖR "TUMMEN UPP".



HÄR LIGGER JAG NÖJD I MIN SÄNG...EFTER EN HÄRLIG FÖRSTA ALLA HJÄRTANS DAG!



Ps. Mamma o pappa hälsar er alla så gott oxå.

Mysplutten


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina bilder och vilken söt klänning du fått Felicia! Du har blivit så stor och duktig nu läser jag :-) Dina kusiner är också stora och duktiga för Ebba har slutat sova i spjälisen och fått Emmys säng. Hon somnade precis lika lätt och tryggt som förr redan första natten. Emmy har i sin tur fått en ännu större säng. De längtar efter att träffa dig! Kramisar från Ö-vik

2010-03-20 @ 14:50:15
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0