Hemma hos Anne igen!

Varit en heldag med mamma hos hennes goa väninna Anne och hennes barn Mathilda och Emelie. De lekte med mig och Anne badade mig. Hon är såååå säker på detta så att mamsen blev helt stum. Allt som Anne gör med mig, tar ungefär dubbelt så lång tid...eller mer för mamsen att göra. Men det gör ju egentligen inget, för då får jag ju MER tid med mamsen när det går lite långsammare. Hihi...och det gillar ju jag. Jag gillar ju att vara med mamma så mycket jag får det. Ibland blir hon nog lite ledsen bara, för jag vill inte sova på dagarna, utan uppehåller o underhåller mamma mest hela tiden. Hon är lite trött vet jag, så det kanske inte är det snällaste jag gör då, när är vaken så mycket. Får se om jag kan hjälpa henne lite framöver då.

Nu ska jag sova i alla fall, för klockan är sent på kvällen och mamma vill oxå sova...och pappa oxå.
Så god natt alla. Det blir inte så ofta jag skriver här just nu, för det är så mycket annat som händer hela tiden, så ha förtröstan snälla ni som läser. OCH...ni som väntar på bilder som jag redan skrivit rubriker till, dessa foton kommer när det blir lite mer tid över till detta. Kram kram på er tills dess.
Natti natti igen!

Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0