1 månad idag!!! Hipp hipp hurra!!!!

Hejsan allesammans. Nu är jag 1 MÅNAD GAMMAL!...eller UNG...om man så önskar ;) Jag har vuxit och blivit en stor tjej nu, och jag väger säkert 4 kg tror jag. Mamma har matat mig med så mycket mjölk att jag nästan kan kalla mig den största mjölkkonsumenten för 2010 redan nu :)

Dagen till ära så blev vi spontant bjudna till morfar på middag. Min morbror och hans familj kom dit oxå, och pappas Rigmor. Vi hade några trevliga timmar där. Morfar tog massa kort på mig...se här...

MORFAR OCH RIGMOR

PAPPA HADE PACKAT IN MIG I BILBARNSTOLEN, SOM HAN BRUKAR GÖRA...OCH HAN ÄR GRYM PÅ DETTA. JAG KOMMER GARANTERAT INGENSTANS NÄR JAG ÄR FASTSATT...HIHIHI....

HÄR ÄR JAG, NÄR JAG SOMNAT PÅ MORFARS SOFFA

Precis nu så firar vi min första månad med att jag får 120 ml mjölkersättning! Tjohooo va gött! Både mamma, pappa och jag dricker alltså nåt från en sån där tetrapack...för de dricker juice, medan jag dricker nåt som heter Nan 1. Nestle har en sådan liten förpackning som passar för sådana små knyten som mig. Bra va!

Nu är klockan halv tio på kvällen, och det närmar sig nattisdax (när jag är sugen)...tills ungefär 2-4 timmar framåt sen, då jag förmodligen vaknar igen och begär lite mat från mamsens goa mjölk.
Så, nu ska jag dricka klart min Nan-portion. Hej då.

Mysplutten


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på 1-månadersdagen söta Felicia! Vad många fina bilder du lagt ut ;-) Här laddar vi inför 6-årsfirande med både överraskningar och kalas på stans nya lekland. Det blir spännande! Kramar från kusinerna i Ö-vik

2010-01-03 @ 22:11:08
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Emmy och Ebba

Hej Felicia! Hoppas att du hade det bra med farmor och farfar när de var nere hos dig :-) I morgon åker vi upp till dem i Nordmaling för lite minisemester till på lördag. Då ska mamma och pappa bland annat passa på att gå på bio, så lite semester blir det nog för dem också. Hälsa din mamma och pappa! Kramar från oss!

2010-01-12 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0