Annandag Jul - med släkten

Dan efter riktiga Jul så firade vi Jul IGEN...vad roligt! Denna gången var vi hemma hos morbror Anders och hans Anneli. Mina kusiner Jocke och Daniel bor där oxå, så det ska bli kul att träffa dem igen. Min moster Eva och hennes barn, Anna o Mattias (mina 2 kusiner från Falkenberg) kommer oxå och min morfar...så vi kommer ha det mysigt ihop allesammans.

Alla käkade julmat där, men jag minsan, jo jag fick mammas bröstmjölk - hehe...de vet inte vad de missar de där andra :) Sen drack de kaffe och sånt där vuxen-grejs, du vet, de snackar o snackar om massa. Jag o mina kusiner ville ju bara att tomten skulle komma igen. Men efter ett tag så såg jag att det redan låg massa julklappar under deras gran, så tomten hade nog varit där redan tidigare under natten. Vad snäll han var, som tänkte på att vi skulle fira dagen efter den riktiga julen.

Efter ett tag så delades det ut julklappar till dem som varit snälla...och hör o häpna...jag hade varit snäll nu IGEN!
Jag fick flera fina inslagna paket, en del från Ö-vik och Nordmaling, från mina släktingar där uppe i norra delarna av landet. Kusiner och farbror och hans Anna + farmor och farfar. Jättetack så jättemycket för de fina sakerna som ni hade postat hit till mig i södra Sverige.

HÄR ÄR NÅGRA FOTON FRÅN KVÄLLEN SOM GICK HOS MORBROR ANDERS...


Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0