Besök av en go tjej ;)

Pappa jobbade mellan jul och nyår och en av dessa dagar så följde en tjej från pappas och mammas jobb med hem till mig. Anna heter hon och hon är såååååå underbart supersnäll. Hon ville mysa med mig och det gjorde hon...med råge. Hon kramade mig och höll mig och daskade till å me´ te mig i rumpan en massa gånger. Det verkar som om vuxna gillar att göra sånt på oss bebisar, så det är ju helt ok. Jag blev ju faktiskt lite lugn av denna lilla välmenade behandling :)

HÄR ÄR ANNA...OCH JAG

Hon hade köpt med sig pizza till mamma, för hon hinner knappt äta något på dagarna. Detta för att hon bär runt på mig mycket av tiden. Jag kräver lite uppmärksamhet serru´, och även om jag inte vill mamsen nåt illa så kan jag inte hjälpa att hon luktar så gott, som om hon är en vandrande mjölkstation. När hon tar upp och bär på mig så vill jag gärna ha näring - typ nästan hela tiden. Detta gör mamsen lite granna frustrerad...hihi...ledsen, men jag gillar ju din mjölk mamma! Jag ska se om jag kan ändra mig lite ang detta framöver, så att du får lite "fritid" emellan varven. Inte meningen att du inte ska hinna kissa ens, eller äta. Om inte du får äta riktigt så mår ju varken du eller jag så bra av detta. Näringsriktig mat är bra har jag hört moster säga till mamma, och moster är mån om att mamma ska äta ordentligt VARJE dag. Så...jag ska försöka lämna mamma ifred några minuter varje dag nu då :)

Tjingeling för denna gång.
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0