I Falkenberg!

Nu har vi varit ute och promenerat i 2 tim, mamsen o jag...eller rättare sagt så har mamma promenerat och jag bara legat på rygg i vagnen o gottat mig :) ...så alla ni som e bebisar o läser detta, vi får passa på att njuta nu, för när vi blir äldre så måste vi promenera själva. Helt själva...med våra egna båda ben!!! Låter änna jobbigt, men det är kul sägs det, för man kan ju gå varthän man vill. Då kan jag gå o hälsa på farmor precis när jag vill - tjohoooo!

Mamma fotograferade lite under vår promenad - hon fotar på alla möjliga o omöjliga saker jämt. Hihi...

ETT MINIHUS...MED FÖRSÄLJNING I...

KOLLA VAD DE SÄLJER...VAD COOLT, MITT UTE VID VÄGEN  BARA. HMMMM....KUL

Vi väntar på att moster Eva o min kusin Anna ska komma hem till deras hus. De har varit på "Friskis o Svettis", ett slags hus här i Falkenberg som man tränar olika saker i. De har invigning av detta ställe idag så det är nog massa folk där. Får väl höra senare om de lyckades Friska eller Svettas något eller om de bara åt tårta...för det är väl det man gör då det är invigningar av olika slag.


Senare ikväll kommer min kusin Mattias hit och det ska bli kul att även visa honom hur mycket jag vuxit sen sist vi sågs för 3 v sedan. Undrar om han vågar hålla mig denna gången...för sist så blev det inte av för jag låg mest o vilade eller "sov räv"...hehehe...man får ju va lite smart :)

Nu ska jag bli ammad så hej då.
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0