Mosters kompisar e roliga :)

Nu har jag sovit totalt 6 nätter hos moster i Skogstorp, som ligger precis utanför Falkenberg. Det har varit skönt. Mamma har promenerat ute med mig varje dag och det har varit både snö och kallt. Tur att mamsen klätt på mig rejält och stoppat om mig fint i barnvagnen. På eftermiddagarna så kom moster hem igen från sitt jobb som hon har. Då åt alla middag ihop, mamma, moster och mina kusiner Anna o Mattias. Sen så umgicks vi och jag hade lite lite att göra där i huset, så på kvällarna så ville jag inte sova. Då grät eller skrek jag en del, så mamma och moster hade lite små-problem att lägga mig. Men tillslut så slocknade jag nog, för jag minns inte hur det gick till när jag helt plötsligt vaknade mitt i natten och ville ha mat ;)

HÄR ÄR JAG, LIGGANDES I MOSTERS SKÖNA SOFFA.

MIN MOSTER ÄR DETTA - SÅÅÅÅ SNÄLL HON ÄR...OCH EN SÅ RUTINERAD MAMMA OXÅ. HON VERKAR INTE OROLIG FÖR NÅGONTING...SOM MIN MAMMA JU ÄR...HIHIHI...

MINA 2 KUSINER

FLER BILDER FRÅN HELA VISTELSEN I SKOGSTORP...INKLUSIVE ETT BAD JAG TOG (TVINGADES TA..HMMM)

En av kvällarna som vi var här så kom mosters tre väninnor på besök. Vladdis, Pia och Dorota. De är lite roliga - och tokiga ;) hihi... De ville se hur jag såg ut nu när jag kommit ut ur mammas mage. De har sett mig tidigare, innan jag föddes, så nu var de nyfikna. De tyckte alla att jag var lik pappa! Det är nog inte någon av alla människor som mamma och pappa känner som har sagt att jag liknar mamma. Detta är för att jag är såååå lik papsen!!!! Får väl se hur jag utvecklas och får för utseende när jag blir lite äldre. Spännande!

Ja, ja, i alla fall, när Pia lyfte upp mig så skrek jag - hihihi...det var roligast!!! :) När de andra höll mig så var jag lite lugnare, bara så att de fick vara glada lite. De har egna barn allihop som är lite större, tonåringar och äldre bl.a. Dorotas son är 5 år så han är den som är närmast mig i ålder. Han var oxå med på besök i mosters fina hus. Han var jättesnäll och han log åt mig flera gånger. Han lekte med några färgglada plastgrejer - "lego" hette det sa Dorota. Såg kul ut. Kanske jag kan få låna hans lego någon gång om vi ses igen.

HÄR ÄR PIA, VLADDIS OCH DOROTA O HENNES SON I SOFFAN HOS MOSTER EVA

Dagen efter de besökte mosters hus, så kom Pia dit igen...för hon tyckte jag var så söt så hon ville se mig lite mer...och säkert oxå för att hon ville hålla mig igen - UTAN att jag skrek, hehehe...så...jag höll mig tyst denna gången :)

Dagen efter den dagen, så kom Dorota dit med sin son IGEN...för hon ville oxå se mig igen. Värst vad jag måste vara så underbar eftersom de längtar efter mig bara efter någon dag. Min pappa är hemma och jobbar på sitt jobb i Göteborg nu, och jag längtar efter honom. Han längtar nog oxå efter mig, för det har mamma sagt att han säkert gör jättemycket. Mysigt när vi skall ses igen ikväll. Nu ska jag få mat igen...mums!

Tjingeling!
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0