Sovit 5,5 timmar - i sträck! De ni!!!

Japp, mamma och pappa är jätteglada, speciellt mamma :) Jag sov nämligen 5,5 timmar i natt innan mamma fick gå upp och ge mig smaskig mjölk. Bra gjort av mig va! Mamma önskar att detta upprepas om och om igen, helst inte bara varje natt en gång, utan gärna 2 ggr varje natt...hihi... Efter hon la mig sen efter maten, så sov jag 2timmar. Inte lika länge men en bra start.

Tur att jag fick så god mat igår innan jag blev nattad. Jag fick mammas bröstmjölk först...och jag gnydde mig till att få 3 ggr i rad :) SEN...så tiggde jag till mig 100 ml ersättningsmjölk av pappa. DÅ blev jag nöjd tillslut...efter ett tag i alla fall - tills jag grinat lite...för jag ville inte ligga i sängen och sova riktigt då som mina föräldrar ville. Pappa la nog ner mig säkert 3 ggr innan jag gav med mig den 4:e gången. Jag sov på sidan oxå - kanske det gjorde att jag sov så mycket längre än vanligt. Då kan jag inte sparka och fäktas med armarna så mycket som jag annars gör...hihi...så eventuellt så får jag sova på detta vis ofta framöver. Helt ok för mig oxå :)

Ville bara säga detta, så...må så gott.
Kram från mig.
Mysplutten


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Snällt mot mams och paps dessutom ;-) Tack för söta kortet vi fick i dag! Kramar från norr

2010-01-27 @ 21:06:41
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0