Dansens dag!

Sådär ja! Nu kan jag allt om dans ;) för mamma tog med mig på Dansens dag! Det var en sådan dag över hela världen just denna dagen...för 2 v sen tror jag det var nu. Har ej hunnit skriva så mycket här - har varit lite sjuk. Mamma oxå, så då har hon inte velat att jag skall sitta själv vid datorn och greja. Vi har varit förkylda och sådär halvkrassliga. Nu är vi bra och i fint skick igen. Härligt! Det är jobbigt att vara sjuk - för alla.

Visar några bilder här snart....så får ni se hur det såg ut just på det stället där vi var på denna kuliga dag. Alla skulle dansa samma dans, och det var MASSA barn från MASSA olika dagis där...så det var kul när alla dansade samma dans då.

Skriver mer senare....
Kram
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0