Idag fyller jag 5 månader :)

Hejsan alla som läser min blogg. Jag har sannerligen inte varit flitig på att skriva här senaste månaden för jag har haft fullt upp med att lära mig rulla runt på mage, vissla, tjuta, träna på att sitta, äta pureér, bada, få massage och att tvärvägra nappflaska och napp då mamma o pappa testar det på mig. Så...ledsen alla, men jag har varit riktigt flitig inom andra områden istället. hihi...

Just idag har jag varit med mamma o pappa på BVC och fått 2 sprutor i benen, nåt vaccin igen sa de. De mätte mig oxå och jag är numera 64 cm lång och jag väger ca 7,2 kg. Wow! De ni!

Pappa bär runt mig nu i babybjörnen, medan jag dikterar till mamsen vad hon skall skriva. Bra va! Smidigt.
Nu till helgen fyller min morbror Anders år, så då kanske jag får smaka på lite god tårta eller nåt annat de kan tänkas bjuda på. Hoppas på ett kex :)

Nu e det dax att få bröstmjölk av mamma så jag kan somna i hennes famn för natten, så....adios alla goa, vi hörs snart igen (hoppas jag i alla fall...för jag får änna skärpa maj nu änna :)

Kram kram
Mysplutten


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du växer, lär dig en massa nytt och har det bra! :-) Kram på dig!

2010-05-03 @ 21:53:21
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0