Ny barnmarknad nu till helgen

Den skall mamma besöka. Då är jag hemma med pappa...eller...så spatserar pappa runt med mig i vagnen utanför och när mamma är klar...DÅ....ja DÅ går pappa in med sin STORA plånka och köper upp resten! hihihi...
Mamma ska införskaffa lite sommarklänningar till mig är det tänkt, och lite andra söta kläder. Får be henne fota några av dem, så får ni se.

Nu sover jag förresten, så jag bad mamma skriva detta här. Jag dikterade för henne lite tidigare idag. Bra jobbat mamma. Du hittar säkert rätt tangenter till rätt ord :)

Nu ska mamma få lägga sig oxå är det tänkt.
Puss o kram allesammans. Trevlig kväll och natt.

Pstt....jag sov 6 tim i sträck i natt!!! och mamma var såååå stolt. Jag kanske upprepar detta någon dag, får se vilket humör jag är på. Hehehehe...

Ciao ciao
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0