Snart kommer farmor & farfar och hälsar på mig! Jippie!

Ja, det är bara 2 veckor kvar nu. Lääääängtar. Det var länge sedan de såg mig nu. De kommer nog bli imponerade att jag kan både krypa, stå och prata lite. Ska träna på att säga farmor & farfar nu. Ska nog be mamma att anmäla mig till nåt slags träningsläger. Det verkar vara en kul grej att vara på läger. Mamma har berättat om när hon var på läger när hon var liten. De sov på golvet på luftmadrasser. Jag förstår inte riktigt vad hon menade, för så som jag fattat det hittills så är det ju på golvet som tex jag brukar slänga ner min vattenflaska och min tallrik emellanåt...medans det ju är i luften som pippifåglarna flyger. Hmmm....så jag förstår inte vad en luftmadrass på golvet betyder. Får nog testa sova så själv när jag får åka på läger. Tränar nog prat och att försöka stå upp själv på hemmaplan i stället :)

Ses snart snälla farmor och farfar. Kramisar till er. Hoppas er resa hit på tåget blir rolig.

Mysplutten


Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

vi längtar också att få träffa dig först och främst men också förståss din mamma och pappa. Kram, kram !!!

2010-11-21 @ 13:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0