Blod och tårar...

Ja, jag har snubblat på mig själv!!! Var nog lite trött och ramlade på golvet en sen eftermiddag. Slog i munnen och det rann blod på mammas tröja när hon hade lyft upp och tröstat mig. Inte meningen att färga din tröja röd mamma, men jag ramlade inte med flit. Hoppas du tror mig. Det gjorde ont i alla fall, men bara ett tag. Mamma funderade på att gå till tandläkaren med mig, för de hade sagt att man borde det, så snart man råkat skada sig i munnen. Fast...det var ju inte såååå farligt, fast det blev några småmärken i min underläpp, på insidan liksom. Tror att tänderna där uppe slog i läppen.

Det var bara detta jag ville säga denna gången. Jo just det ja, jag går ännu säkrare nu. Thi hi...
Kram kram
Mysplutten, alias drakulla...hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0