NU GÅR JAG!!!

Du har läst helt rätt. Jag bestämde mig för att börja promenera idag. Onsdagen den 5 januari, strax efter min 13 månadersdag alltså. Mina ALLRA första steg var den 24 november.

Hemma idag hos pappa så tog jag alltså mina första RIKTIGA steg. Pappa satt i soffan och när han tittade upp så kom jag gåendes på golvet för att se mig i spegeln. Pappa bara stirrade på mig... "MEN....VAD GÖR DU GUMMAN"! Hihi...så nu går jag! Väntade lite mer än alla trodde, med att göra "entré på dansgolvet". Nu är alla glada att jag går, så jag fortsätter med detta. Alla verkar rentav lyriska. Förstår inte att det är en sådan stor sak för stora människor när de ser en liten människa promenera runt. Men när jag blir lite större så kanske jag förstår mer.

Till helgen skall jag och mamma o pappa på dop. Det är mammas kusinbarn Camilla och hennes dotter Vilja som ska döpas. Detta sker mitt i stan i Domkyrkan. Då skall jag visa hela släkten att jag kan GÅ! hihi...längtar!

Nix, dax att leka vidare. Ses o hörs snart igen vänner.
Puss från mig:)
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0