Längtar till min moster & kusin Mattias & deras katter

Om bara 2 dagar så åker jag o mamma ner till moster Evas hus i Falkenberg. Jag älskar henne <3.
Hon är så snäll och rolig och vill gärna leka med mig, och jag vill gärna leka med henne. Hon har ju 3 katter oxå så de ska jag oxå leka med. De har egna matskålar. Jag får nog låna en egen matskål oxå av moster, som jag kan ha när jag är där.

Det är kul att sitta med vid matbordet när vi äter tillsammans flera stycken. Många tittar på mig och skrattar då, men jag vet inte varför. Kanske jag ser lite rolig ut....? Mamma brukar säga att jag är sååå söt, så det är kanske därför de skrattar. Skratt och söta barn kanske hör ihop....? Ska bli mysigt i alla fall.
Jag ska få åka i pappas bil med mamma, för pappa måste jobba. Men jag ska få åka med honom till jobbet en liten stund innan. Tänkte äta lite lunch med mamma o pappa där innan vi åker vår 1 timmas resa. Då hoppas mamma att jag är mätt och nöjd och kommer sova hela vägen ner söderut. Det skulle vara "passande" säger mamsen, vad det nu betyder. Hihi..

Så, nu kommer jag snart moster och Mattias och katterna. Synd att min andra kusin Anna inte är där hemma i huset då. Saknar henne. Hej då så länge.

Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0