Åsa - min 1:a barnvakt!

Oj oj oj...vad jag tänkte att jag skulle busa mot henne och med henne. Gömma mig och kittla henne och busa ännu mera...hmmm... Undrar ni hur det gick? Jo, det skall Åsa själv få berätta. Mamma bad henne skriva en liten resumé om kvällen som jag skulle få ha barnvakt för allra första gången, med nattning och allt var det skulle innebära. Allt skedde hemma i pappas hus...som jag även fått höra att huset kallas för "lägenhet". MEN...jag kallar det hus, för det där långa andra ordet var krångligt att säga. SÅ, här är berättelsen som min egna lilla goa barnvakt Åsa har valt att beskriva kvällen...hihi...

...kommer snart...håll ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0