Mamma! Jag har längtat efter dig i MASSOR!

Åhhhh, min goaste, mysigaste, snällaste mamma! ÄNTLIGEN får jag se dig igen !!!

Hon kom från typ ingenstans när jag o pappa stod vid entrén inne på flygplatsen. Vi hade just landat med det stora flygplanet som vi flygit i. Det var häftigt. Jag hade inte sett mamma på 10 hela dagar, så jag blev helt förstelnad när jag såg henne. Jag bara stod där först...och sen så log jag när mamma log och hon såg såååå JÄTTEGLAD ut. Jag sprang fram till henne och vi kramades massa sekunder. Kändes som en evighet sen sist ju. Mamma tittade på mig. Jag tittade på mamma. Vi kunde inte sluta titta på varandra och det var roligt. Sen kramade mamma nästan mig så mycket att jag gick av...hihi. Och pussade mig många gånger. Jag försökte få henne att lugna ner sig...hihi...men hon var så söt mamsen så jag pussade henne oxå. Men bara en gång. Hon sa att jag såg så vuxen och stor ut. Det klart tänkte ju jag. Jag har ju blivit serverad alla möjliga maträtter och godsaker hos min farmor o farfar o farbror o Anna o kusinerna i hela 10 dagar. Hihi...

Vi åkte bil hem. Mamma körde och pappa satt bakom mig. Eller det blir ju egentligen framför mig, för jag sitter med ryggen mot framsidan av bilen. Det är ju jättebra faktiskt, för då kan jag ju se både mamma o pappa samtidigt. hihi. Den som kör bilen får sämst sikt för den ser inte bakåt, där i detta fall pappa satt. Jag var nöjd hur vi än satt och säkert de oxå för vi alla var på väg hem igen från flygplatsen och våra hus. Jag skulle äntligen få mysa lite med mamma oxå så vem skulle inte vara nöjd med detta...hihi.

Mamma berömde mig för min fina klänning. Den var mörk o ljuslila o lite grått tror jag, eller blått. Den hade jag fått av mina kusiner för de är lite för stora för den klänningen nu. Tack snälla! Mamma, pappa och jag gillar den superdupermycket. Jag fick mer saker från alla mina goa familjemedlemmar i norrland och allt kommer ni nog få se någon gång på foton här...när mamma får tid till detta. Jag vet ej hur man gör än, för att få in fotona här i datorn. Hon har gömt alla foton i en stor silverlåda med en lång sladd som hänger efter den. Skum grej! Jag får använda mammas laptop och bara detta är en ära och jag får lova att bara använda den lite då och då, och framför allt skall jag stänga av den helt när jag inte använder den. Den kan bli så varm annars och nästan brinna upp sa hon. Och då kan allt jag skrivit försvinna sa hon. Oj! Det vill jag ju inte, så därför skall jag avsluta att skriva här nu. Den känns lite varm på sidan nämligen.

MEN...jag vill sända många JÄTTEVARMA OCH JÄTTESTORA kramar till alla i norrland, som är min familj. Äh, ALLA i norrland förresten. Ni har varit såååå gulliga och snälla och givmilda och vänliga och tålmodiga och som fixat och gjort så att min och pappas vistelse hos er var så fantastiskt jättekul och rolig och lattjolajbans och helt grymt superduperhärlig. Ni är jättebäst! Hoppas vi kan ses snart igen. Det var ju kul att flyga och det är ju inte så långt till er ju. Bara 100 meter bort tror jag att jag läste någonstans.

Natti natti alla i norrland och i Götet. Hörs snart igen.
Puss o kram
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0