Barndisco...för MIG :)

Att jag skulle få dansa med MASSA andra barn, och till MASSA cool musik, var en helt ny upplevelse. OCH...jag bara ÄLSKADE DET! Åh, vad jag vill göra detta mer gånger. Heja disco!!! Heja disco!!! 

Se här vad roligt vi hade det, alla barnen och jag och alla nallar som uppträdde och sjöng och skojade. Åhhhhhh....längtar tillbaka. Snyft!

  

Vad jag saknar mest av allt är nog Lollo och Bernie. Det är Vingresors goa supermysiga gosedjur...som är levande! OCH jättestora! De kan dansa och kramas oxå och jag fick krama både Lollo, som är en giraff, och Bernie som är en nalle. Åhhh...vad jag saknar dom nu...
Här är en bild på dem, hur de ser ut:



Fotot här nedanför är just när jag fått en mysig kram av Lollo. Jag blev så glad och lite generad då. thihi!



Här dansar jag lite på dansgolvet och så har jag fått vara med och kasta en basketboll på några vattenflaskor. Bowling heter det visst sa de.
   
    

Det var nere vid entrén på hotellet som det fanns ett stort rum, med många sköna soffor och vita fina, coola  fåtöljer...som man kunde snurra...hahaha! Det gjorde jag många gånger och mamma hjälpte till att snurra mig när jag satt i. KUL!



En sista bild för denna gång...och det är från diskot och det är på mig och min supersnälla mamma, som tagit med mig på denna resan.

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!



Puss och hej då. Skriver mer i morn.
Mysplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0