Borås djurpark hela långa daaaaagen :)




Giraffer
Apor
Lejon
Elefanter
Tigrar
Pingviner
Hyenor
Fiskar
Fåglar
Björnar
Mammuttar
Papputtar
Noshörningar
Ormar
Utter
Mutter

...och en MASSA andra roliga djur och lekplatser fanns det inne på Borås djurpark.
Det var såååå kul där. Speciellt när jag fick se elefanterna. Jag gillar dem. Jag fick oxå stå under en dinousaurs ben och mage. Det var ingen riktig sån så ni behöver inte vara oroliga vänner. Det var sånna dinousaurer som är liksom hårda och som inte kan röra sig. Sånna som barn och jag kan klättra lite på.

Jag tänker visa er massa bilder nu så ser ni vad jag såg här i den kuliga djurparken.





Kramis bananis....som apor gillar ;)
Er Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0