Gothia cup och fotboll är kul!

Mamma och jag gick till Slätta Damm idag, (som vanligt GICK mamma och JAG fick åka lyx-barnvagnen...hihi). Där såg vi på ankor och andra fåglar och jag fick mata dem med bröd. Detta är jättekul.

Sen gick vi vidare ner till alla fotbollsplanerna och då skulle vi se på min kompis Emil, ni vet han som jag reste med på Kreta. Han spelade match där, med sitt fotbollslag. Laget heter Häcken...thi hi...precis som min rumpa ju ;) Detta var ett kul namn! Jag ropade "Heja Emil" och han såg att jag hejade och blev nog lite blyg tror jag...men jag vet inte riktigt. Hans mamma Jeanette var där oxå och hon kramade mig lite. Hon hejade oxå på Emil och hans kompisar när de sparkade på bollen. Om de ville kunde de få låna min lilla boll hemma, så slapp de ju leka med bara EN boll där. Det var ju många killar som skulle samsas om bara EN boll. Det var lite för långt hem att hämta bollen sa mamma.

Efter en stund så kom ...vänta...nu måste jag bada nu sa mamma. Jag kommer tillbaka snart. Hej så länge.
Kram Flisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0