Kalas i hela Göteborg! Jippiiieeeediiiii!!!

Nu har hela vår fina stad fått fnatt och det är tokiga folk över allt....hihi. Och då passar ju jag o mamma in som glassen på glasspinnen ;)

Det är nämligen

Och då är det sååååå mkt kul här överallt i stan. Igår var jag o mamma på barnteater, "Alice i underlandet" Det var roligt för det var en röd kanin med där och den gömde sig bakom ett träd där på ängen. Men sen kom den fram och då pekade massa barn på den och sen kom det MASSA andra roliga figurer på ängen oxå. Skriver mer sen om detta. Nu ska mamma hämta mig på dagis och vi ska nog in till stan dit idag igen tror jag. Eller så är vi hemma o myser ihop ikväll, med fredagsmys. Massa småskålar med plockmat i. Detta är min o mammas idé och vi har mysigt då. Kanske vi kan se en film ikväll med. Åh, nu längtar jag faktiskt. Jag vill vara hemma ikväll mamma. Snällllla! I morn ska vi ju till stan igen, så då kan vi leka där då :)

Hej då, nu kommer min favvomamma snart till dagiset.
Kram o ha det så skönt i solen i Göteborg.
/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0