Varit på LISEBERG!!!

Första gången för året! Oj vad jag fått prova nya saker där. Mamma var lite orolig ifall jag skulle våga åka vissa grejer och hur det blir ifall jag eller någon annan flicka eller pojke storgråter mitt uppe i luften i någon grej som vi åker...ifall det är läskigt och vi vill bara sluta åka den. MEN...mamma behövde inte oroa sig för mig. Jag var jättemodig sa hon. Jag åkte flera barngrejer och det roligaste av allt sa hon, var att jag var 98 cm lång och då fick jag åka saker som hon inte trodde jag fick. 21 grejer kunde vi välja mellan sa hon. Jag kan räkna till 20 så jag vet inte riktigt hur mycket mer det är med 21 men kanske en liten liten bit till...eller nåt sånt.

Kolla här vad jag fick testa med mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0