12-12-12 kl 12.12

Idag är det nåt alldeles extra har jag hört. Dagens datum är roligt och spännande. Och ikväll så är det oxå mycket kul saker som händer inne i stan. Man skall få massa barn att gå där i ett tåg, med ett ljus i handen då. Låter riktigt kul ju. Får se om någon vill ta mig med in dit idag. Pappa spelar ju innebandy just ikväll så det kanske inte blir att jag är där. Annars så gillar ju jag att vara "där det händer". hihi. Mamma är expert på att dyka upp på sånna platser där det är nåt kul som händer.
Mamma, kanske vi kan gå dit ikväll? Fast....det är ju min vecka hos pappa, så det går nog inge vidare då ... ;(
 
Vi får se hur det blir vettja. Man ska inte säga nej förrän bockarna bruse ätit upp alla pepparkakorna...hihihi...
 
Kram Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0