JUL PÅ LISEBERG :)

Nu har jag gjort det igen!!!!!!
Jag har KRAMAT LISEBERGSKANINERNA!

Åhhh vad jag gillar dem! De är så söta och goa och mjuka och härliga och...alldeles...alldeles....uuuunderbara <3
 
De hade på sig tomtekläder och tomtluvor, precis som min mamma hade sagt att de nog säkert skulle ha på sig :)
Mamma hämtade mig på dagis och sen åkte jag o hon och Philippa och Åsa och Emmie spårvagn till Liseberg. Jag var såååååå taggad att jag nästan hoppade ur min sittplats på vagnen. Jag o Philippa satt vid varsitt fönster på knäna och tittade ut heeeeela vägen tills vi kom fram.
När vi gick av så såg vi det största finaste ljus-träd vi nånsin sett. Oj vad högt! Och längst upp satt en stjärna! Den lyste fint! Sen såg vi ett vattenfall och en sak med 4 stora brädor som snurrade runt, bakom vattenfallet liksom. Det var en "kvarn" sa mamma. Hmm, den var fin den med. Och ljuset vid vattnet var liksom blått och grönt och det stod massa folk o tog kort där. De hade satt fast sin kamera på en lång pinne, och det såg kul ut. Mamma hade som vanligt sin kamera runt sin hand, så hon kunde ta kort när hon ville. hihi.
 
Det kommer nog ta ett år att se på alla kort sa hon en gång. Då kanske vi kan se dem ihop i soffan jag och hon sa jag då. ALLA kort samtidigt då. Men....då skulle jag missa dagis ett helt år sa mamma då och de på hennes jobb skulle nog inte tycka om att mamma var borta ett år. Undrar om det är länge??? Hmmm, jag är ju 3 år så det kanske är länge, jag vet inte riktigt. Vi får nog se på kort någon gång när vi kan istället och vi är lediga från jobbet o dagiset. Och pappa kan vara med och se då med ju...och kanske ni som läser detta :)
 
Snart skriver jag mer...för nu är det lunchdax först :) Tjing, ses/hörs/läses snart :)
/Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0