Pepparkakor i MASSOR!

Igår kväll så kom min kompis Maja till mig o min mammas hus och då bakade vi massa pepparkakor. Det var jätteroligt och vi busade massa oxå. I mitt rum var vi och busade :) Och lite i köket när vi gjorde pepparkakor med den där långa trägrejen som gör degen platt liksom. Den rullade vi UTAN deg på bordet och fnissade jättemycket! Hihi...
 
Vi gjorde hjärtan och stjärnor och ekorrar och ringar o blommor och....jag kommer inte ihåg mer.
Mamma gjorde oxå några pepparkakor. En STOR älg och en liiiiten liiiiten sak, från en orange form. Jag vet ej vad det var för bild det blev men det gör inget. Den var sååå söt. Se här...
 
 
När vi var klara med massa kakor så la mamma in dem i ugnen och de skulle vara där inne i 6 min sa hon. Det var varmt där så vi höll oss i mitt rum o busade ännu mer med mina leksaker. Maja dammsugade med min lilla skojdammsugare och jag använde min leksakselvisp på en nalle. Hahaha...
 
Kommer mer....
och bilder oxå :)

Kram Flisan - Fisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0