Kalas hos mina goa kusiner i Tuve

Jag har kusiner lite överallt har jag förstått.

I Umeå finns Emmy och Ebba.
I Falkenberg finns Anna och Mattias...fast de bor oxå i Kristinehamn och i Varberg...hihi... där de går i skolan.
I Tuve bor Joakim och Daniel.

Oj vad de bor lite varstans de där kusinerna. Men det är ju roligt att träffa dem. Ibland åker jag tåg, ibland flyg, ibland buss, ibland bil och ibland så prom mamma med mig dit. Inte till Umeå eller Falkenberg, men till Tuve...hihi. Det hade nog blivit jääääätttteeelååångt för mamma att prom ändå dit med mig i barnvagnen ;) Tror inte hon hade orkat det...faktiskt! Har jag sagt att detta speciella ord "faktiskt" är en ord jag gillar och säger ibland...hihi...och ordet "Jajjamen" säger jag med ibland. Då brukar min mamma skratta! HAHAHAHA...VA SÖT DU E´....säger hon då. Så då säger jag ju det gärna igen, så mamma blir glad...och jag blir glad av detta oxå :)

Här är lite foton från kalaset hos Joakim och Daniel, som fyllde 16 och 18 år nu i helgen. Hela min släkt från Tuve o Falkenberg var där, o mina kusiner då med...och morfar :)

Foton på G snart...


Hej hopp...galopp!
Kramis Flisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0