Äntligen DAGIS igen!!!

Nu har jag varit borta från dagiset några timmar, eller dagar, eller veckor. Jag vet inte hur man vet hur länge sen jag var där, men det känns som länge sedan i alla fall. Jag har inte varit där o lek med mina kompisar för jag har varit i norrland och lekt med mina kusiner ju...och med farmor och farfar. Det har varit roligt. Men nu när jag varit på dagis några dagar så är det oxå kuligt.

Mina fröknar säger att de tycker att det är underbart att jag är tillbaka igen. Jag tycker det med. Jag gillar dom jättemycket. Vi brukar börja morgonen med att äta frukost tillsammans. Då brukar jag sitta i en hög stol och ibland är det bara jag och fröken och ibland är det några andra kompisar där. Emil ibland och Daniel ibland och Meija ibland och några andra ibland. Vi brukar äta smörgås och dricka mjölk. Ibland äter jag flingor med mjölk - det är oxå gott. Jag har ost på smörgåsen några gånger.

Ville bara skriva till er och berätta att jag saknat dagis.

Tjing-tjong, ding-dong :o)
Kram från mig...Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0