Äntligen få mysa med min mamma igen :0)

Ja, jag hade saknat henne, för hon var kvar i Göteborg när jag var i norrland med pappa. Det var jättekul att vara där uppe i norr men oxå kul att få komma hem och träffa mamma igen såklart. Mamma hämtade mig o pappa på flygplatsen och då....
SPRANG JAG FRAM OCH HOPPADE UPP I MAMMAS FAMN OCH KRAMADE HENNE LÄÄÄÄÄNGE!
Mamma blev ledsen och grät lite. Hon var inte ledsen på riktigt sa hon, utan bara såååå glad att se mig igen. Hon släppte mig nästan inte från våran goa kram, men det gjorde inget....för jag ville inte släppa henne heller :) Min mysiga mamma är den bästa mamman i heeeela världen, för det vet jag :)

Sen åkte vi hem med pappas bil och hem till mammas hus. Jag gillar att åka bil för då ser jag både mamma och pappa. Mamma sitter bak och tar dessa korten på mig. Kul!

        

        
  
Många kramar från oss alla, mamma, pappa och lilla jag, Felicia. 
Nu är jag hemma där jag hör hemma igen och snart ska jag till dagis och leka med mina kompisar oxå. Men först hem till mammas hus och mysa med henne, och kramas, och läsa bok, och dricka välling, och sen sova! Tjooohooo! I min säng i mammas hus.

Men titta här. Mamma har gjort om lite i mitt rum. WOW.



Hon har köpt en ny matta...och en ny gardin. Jag ser ALLT, så det går inte att gömma nåt för mig mamsen. Hihi... Jag ÄLSKAR mitt rum! Och alla mina saker i rummet, för de är mina.

Jippie, vad glad jag är nu :)

Hej då och natti natti alla.
Kram Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0