SNÖ!!!! och PULKA!!!

Attans va sköj det var att åka pulka!!!



Det kom jag inte ihåg riktigt från förra året! Mamma och pappa var ute med mig då och drog runt mig i min pulka. Det var kul då oxå vet jag, för det har jag sett på foton från då. Om ni väntar lite här så ska jag kila o se om jag hittar de fotona i min andra dator, så får ni själva se hur jag myser i pulkan.

Jag har ju 2 st datorer hemma hos mamma och några foton är i den andra som jag inte skriver i just nu. Undrar om jag kommer ha 3 datorer när jag är 3 år, och 40 st när jag är 40 år! hihi. Men min mamma har inte 40 st nu (vad jag har sett i alla fall, men hon kanske gömmer några så inte jag ska hitta dom...hmmm... men mamma då!!! hihi)

I alla fall så gick mamma ut med mig i söndags och åkte pulka. Det hade snöat dagen innan och det var den första snön på hela vintern berättade mamsen. SÅ VITT DET VAR UTE! Häftigt! Jag vet hur vit ser ut nu nämligen och även röd, blå, grön, gul, och ibland lila. Jag brukar blanda ihop lila och rosa och igår sa jag vit färg till en svart färg. Mamma visade mig hur olika de färgerna är och då såg jag ju att det INTE var samma färg. En är mörk och en är ljus, men det förstod jag inte riktigt vad hon menade. Kanske om jag får en glass, så förstår jag :)

Ni får vänta lite nu då, tills jag lägger in några gamla kort från förra året då jag åkte pulka. Jag skall be mamma visa mig hur jag gör och då får hon hjälpa mig med att lägga in de andra korten från i helgen då vi åkte oxå. De sitter inne i kameran nu. Jag har letat både fram o bak på kameran men jag hittade inte knappen för att få ut bilderna. Hmmm...skumt va!!!

Må så gott nu. Dax att äta mellanmål. En macka o lite mjölk blir det då.

Kramar i många många påsar till Er...från Mig.
Felicia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0