Berättelse om mina kusiner när de var här

Andra dagen med mina kusiner så skulle mamma jobba på sitt jobb på kontoret. Så under tiden så åkte vi in till Universeum, stället med alla djur.. allt från fiskar, apor, hajar, ormar, spindlar, ja till och med dinosaurier fanns det där. Vi gick runt och spanade i flera timmar, farmor och Anna gick på stan å spanade med, fast efter kläder…de sa att vi fick vara på Universeum jättelång tid så de kunde gå runt i mååååånga affärer och shoppa.

Det var några härliga dagar vi fick umgås med varandra, jag har kvar en del bilder & filmsnuttar som jag vill kika på så ofta det finns tillfälle. Jag vill ju inte glömma bort allt skoj som vi hittade på när norrlänningarna var å hälsade på.

Kram till mina fina släktingar i norr, hoppas vi ses snart igen.

/Flisan

Trackback
RSS 2.0