Nu har Ebba o Emmy kommit hit oxå :)

Ja, de har de minsan :)

Pappa, farmor, farfar å jag åkte över till mammas nya gula hus för där hade mina Ö-viks vänner sovit inatt för de rymdes inte i pappas hus. Jag var jätteglad men lite blyg som vanligt, men när Ebba ville leka i mitt rum med Pippihuset då blev jag superglad. Mamma hade lagat en festmåltid till alla. Det var taccos med alla tänkbara tillbehör. Vi åt och hade det sköj. Efter maten ”lekte” alla med mobiltelefonerna och jag satt nog mest av alla å knappade och spelade upp musik och annat. Hohoho jag gillar verkligen mobiler å paddor ;)

Nu är det läggdax så då skall jag sova...fast jag vill inte egentligen. Tänk om mina kusiner inte är här i morgon. Tänk om några tjuvar kommer och tjuvar bort dem :´(

Men....det finns ju inga tjuvar...ELLER spöken, för det säger ju Alfons pappa.

God natt alla :)

/Flisan

Trackback
RSS 2.0