Idag kommer farmor o farfar hit :)

Om bara några timmar så skall jag och pappa åka i bilen till flygplatsen och hämta farmor o farfar. De har flygit flygplan hit och de ska bo hemma i pappas hus. Jag ska krama dom när dom kommer, men jag kommer vara lite blyg då, för det brukar jag vara. MEN...efter någon timme så kommer jag leka massor med dem och visa dem massa saker som jag kan nu. Jag är ju en STOR tjej nu och jag kan många mer grejer och kan prata mycket mer om många saker. Och jag kan sjunga ännu mera många MÅNGA sånger än när jag var hos dem förut.

Jag berättar i morgon hur det gick när planet flög hit dem. Farmor är jätterädd för att flyga men jag ska säga till henne att "hon inte behöver vara rädd". När jag satt jämte Emil när vi flög till Kreta, så höll jag honom i handen och sa "det är inte farligt att flyga". Och han blev glad då. Hoppas farmor tyckte det var roligt i luften att flyga. Det är fint väder idag så då kanske hon ser mig på marken när jag vinkar till henne långt där uppe bland molnen i himlen.

Hej svejs, nu ska jag äta lite något med pappa och sen leka lite innan vi ska åka bilen till Landvetter. Tjooohooo, jag längtar efter dem :)

/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0