Kreta - here we come :)

En dag med spårvagn, buss, Mc. Donaldsbesök och sen till flygplatsen, som heter Landvetter. Det är en häftig dag det! Och den hade jag och mamma gjort förra veckan. Mamma höll på att få ett litet "spel" på mig, när det var JAG som fick ett "spel". Mitt inne på centralstationen så "ville jag inte"... och då skrek och lipade jag och var allmänt jobbig. Huuu, stackars min mamma. Men jag fick henne till att gå in och köpa en ny pommesfrittes i affären och då blev jag nöjd. Så nöjd att jag somnade efter att ätit 3 st av dem...och då somnade jag till och med med en pommes som stack ut ur munnen. De ni! Det har ALDRIG HÄNT i mitt 2,5 års historia...tror jag...haha. Jag som ÄLSKAR mat och att inte äta klart är inte riktigt min grej :) MEN...jag var ju så grinig för att jag var trött, egentligen inte för att jag ville ha mer pommes, men det förstod nog inte min lilla hjärna än...men nästa år - DÅ... ja då är jag en ännu större tjej och då förstår jag nog det mera.

Kommer mer text senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0