Min älskade MAMMA har kommit hem nu!

Åhhh vad jag har längtat. Pappa hjälpte mig att göra en lapp med rutor. Där i rutorna så gjorde han ett kryss varje dag, så jag kunde se hur många dagar kvar det var tills mamma kommer hem. Se här vad fin den är.


Min mamma kom till dagiset och hämtade mig efter att vi ätit lunchen. Jag satt i soffan i hallen med alla andra barnen. Vi hade tvättat oss om händer o munnar, ifall vi hade kladdat ner oss vid lunchen.
Helt plötsligt så hörde jag någon som sa:
 
"Finns det någon Felicia här?"
 
Jag hörde att det var min mammas röst och jag blev så glad så jag nästan kissade på mig. Jag FLÖG ner från soffan och sprang till min mamma. Jag kramade henne så hårt och länge som jag bara kunde. Sen släppte jag lite och bara stirrade på hennes ansikte. Det var MIN MAMMA som kommit för att vara med MIG. Jag var sååååå glad och lycklig då. Jag hade ju läääääängtat sååå mycket efter henne. 3 veckor sedan nästan ju, som jag kramade henne förra gången. När jag stirrat klart så kramade jag henne hårt igen och sa att jag saknat henne. Mamma sa att hon oxå hade saknat mig och att hon var glad att se mig och att hon älskade mig. MEN...det vet jag ju mamma. Jag älskar dig oxå <3 JÄTTEMYCKET.
 
Vi gick hem tillsammans då och vi bara kramades och lekte och kramades igen och myste hemma hela dagen sen och kvällen med. Åh vad glad jag är nu. Min mamma hade med sig massa presenter till mig sa hon och jag fick några fina saker som jag kan visa här lite senare. Nu skall jag sova lite, för det har varit så kul att ha träffat mamma igen så nu blev jag trött.
 
Puss o kram alla ni andra som känner min mamma. Hon är BÄST!
/En lycklig Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0