Näst sista dansen

Igår var vi på teater allihop tillsammans och idag när jag kom till dansen med pappa....då kom MAMMA dit med :)
Jag blev jätteglad! Hon skulle sitta i ena hörnet och ta lite kort på mig när jag dansade sa hon. Vad kul! Jag skulle dansa som vanligt sa mamma, och inte försöka tänka på att jag var med och tittade. Och vet ni vad? Jo, jag var SUPERDUKTIG och dansade massa och sprang inte bort till mamma någon gång.

Dansen med Emma är sååå kul och idag var min kompis Emelina där med. Vi dansade jämte varandra lite i början. Sen var vi lite överallt i danssalen...hihi. Mycket hopp och dans och krypande gjorde vi och många roliga sånger spelade Emma. Jag gillar det. Idag tror jag att jag hoppade och studsade runt mer än någon gång innan. Det var JÄTTEKUL!!!!
Nästa år vill jag gärna göra detta igen, snälla mamma och pappa. Kanske Philippa kan vara med då oxå.
Kolla här vad kul vi verkar ha: ( i alla fall har JAG kuligt....JÄMT)
 
 
 
 
Hej å hopp å galopp
Hörs och ses.
Kram Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0