Rytmik o dans denna veckan ÄNTLIGEN :)

Det var LÄNGE SEN som jag fick gå till rytmiken och dansen. Jag har ju varit sjuk och så har det varit stängt sa pappa. Påskstängt! Så nu ÄNTLIGEN så fick jag gå dit till båda ställerna förra veckan. Jipppiiiieeee!
 
På rytmiken får vi lära oss klappa i takt och så busar vi lite med. Vi sitter i en ring alla barn och lärarna. En spelar piano. Det är roligt. Efteråt fikar vi ju och det gillar jag. Just förra veckan så åt jag ett äpple för jag ville inte ha någon smörgås. Sen ville jag in till ett jättestort lekrum de har där. MASSA roliga prylar där :)
OCH...just denna onsdagen så fick jag prova massa olika kläder. Jag var olika figurer. Se här....
 
 
Kommer...
 
 
Sen på dansen så var det oxå v.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0