Alla Hjärtans Dag <3

 
Hej alla ni som jag skriver till. Ni är mina fans! Jag är era fans!
Jag vill önska er en massssssa hjärtan idag, för idag är det
 
ALLA HJÄRTANS DAG!
 
Om några år så vet jag nog mer vad det betyder lite mer, men i dag så räcker det att jag vet att HJÄRTAN betyder att man tycker om någon.

Jag tycker om många människor. Min familj och mina kusiner. Mina vänner och min mammas vänner. Pappas kompisar på innebandyn. Mammas chef på badmintonen. Mina kompisar på dagis. Mina gosedjur Elefanten, Katten Jansson, Nina kanin, Giraffen Lollo, Kattis, Apan Chimpen, dockorna Greta och Spreta och MASSA andra goa gosedjur jag har som jag ej kommer ihåg namnet på just nu.
 
Ni får allihop här ett fint hjärta att titta på som betyder att jag gillar er. Kramar från mig, er Felicia.
 
 
Men...jag har ett till hjärta att ge till någon som jag ÄLSKAR och det är min fina mormor...som jag tyvärr inte fått träffa och gosa o kramas med. Hon levde inte när jag kom ut från min mammas mage. Men min mamma har berättat om henne många gånger...om vad hon jobbade med och så har vi tittat på kort på henne. Och mamma har oxå berättat om var hon bor någonstans nu. Min mormor bor uppe i fina himlen, bland de fina vita molnen. Jag vinkar ofta till henne och ibland visar jag henne saker jag gjort på dagis. Ibland när jag gungar oxå, så vinkar jag till mormor och jag säger till mamma att putta mig högt HÖGT upp ända till mormor! :)
Och När det var julafton och tomten kom till mig, så sa tomten att han redan hade varit hos mormor och gett henne en julklapp. Det var ju bra, så jag visste att hon inte satt där ensam på molnet och inte tomten kom ihåg henne. Bra jobbat tomten! Jag visade mormor min ena julklapp när jag hållde upp den i luften mot himlen.
 
Nu skall du få ett fint hjärta av mig käraste mormor Anita. Jag vet att du gillar blommor så jag har ett speciellt hjärta till dig. Jag ÄLSKAR dig och jag hoppas vi ses någon dag. Då kan jag göra en teckning till dig och ta med. Och så kan vi fika ihop och pussla. Jag är jätteduktig på att pussla. Jag kan lära dig att pussla då om du vill :) 
Puss o kram finaste mormor. Jag saknar Dig och ÄLSKAR Dig och längtar efter dig. (mamma hälsar oxå)
 
/Felicia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0