GLÖMDE JU....

Ja, nu kom jag på nåt som jag helt hade glömt av att berätta om! Ouupsss!
 
Jag har ju varit och sett PIPPI, TOMMY, ANNIKA, LILLA GUBBEN OCH HERR NILSSON ju!
Ni kan täääänka er hur kul detta måste ha varit.
 
Min mamma hade fått två biljetter till en teater på Liseberg av hennes kompis Tina och guuud vad glada vi blev då. Tack SNÄLLA Tina. Dig gillar jag så hääääääääääääääääääär mycket :)
 
Och hur mkt gillar jag att se Pippi-teater tror ni? JO....så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket kan jag berätta precis just nu för er alla. Det var superoligt.
Det som oxå var roligt var att mamma inte fick ta kort där inne på teatern...hihi, och det gillar hon inte ju, för hon vill ta kort....jämt!!!! Hahahaha.
 
Tur att mamma tog så himlans många foton INNAN teatern började då...hahaha. och det kommer bli kul att få se dem sen...så klart. Jag kanske blir lika foto-tokig som mamma är när jag blir 4 år och ännu större tjej.
Här är några av dem (så fort mamma lagt över dem från sin kamera får ni se dem).
 
 
Jag skall snart googla fram lite bilder från teatern på internet och klistra in här med att klicka på datorns knappar. Man kan inte klistra vanligt i datorn för då blir det kletigt. Så ni kommer få se lite bilder ändå från våran tokroliga kväll.
TACK SNÄLLA GOSEMAMSEN FÖR DEN MYSKVÄLLEN IHOP.
 
/Kram Flisan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0