MAMMMMMAAAA <3

ÄÄÄÄÄNTLIGEN FÅR JAG KRAMA DIG IGEN. JAG HAR LÄÄÄÄÄÄNGTAT MASSOR!!!!
 
Jag fick äntligen kram dig nu. När vi landade i Göteborg så åkte vi hem till pappas hus. Min mamma var inte på flygplatsen och stod där....som hon brukar göra...så jag blev lite ledsen...men bara lite. Pappa berättade att mamma jobbade och att jag skulle få träffa henne när hon jobbat klart. Ok, så då gjorde jag så att jag lekte hemma i pappas hus tills då jag skulle få se henne. Jag hade gått upp jättetidigt hos farmor o farfar, för vi skulle flyga tidigt som bara man gör ibland....hoppas jag. Gääääsp sa jag när pappsen väckte mig kl. 6. Jag har ju inte direkt somnat så tidigt på kvällarna där i Umeå...fniss....
 
Mer kommer ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0