Rytmik...vad e det för nåt spännande tro?

OJ!
OJ OJ!
OJ OJ OJ....VAD KUL!
 
Jag har varit på en rolig grej med min pappa igår. Det heter Rytmik :)
Pappa hämtade mig på dagiset och sen åkte vi dit direkt i hans bil. När vi kom till en kyrka så stannande pappa och vi gick in i ett hus jämte kyrkan. Svenska kyrkan var det sa pappsen. Aha tänkte jag. En gul och blå flagg-kyrka. Spännande! Jag har en sån flagga hemma i mitt rum hos mamma. "Heja sverige, heja sverige" brukar jag säga ibland :)
 
Sen när vi kom in i det där huset så tog vi av oss ytterkläderna. Det var såååååå kallt ute, ungefär 10 grader...minus...så det var skönt att bli lite varm igen. Sen så fanns det lite fika där, så vi åt varsin macka...
Inte han gubben "Macka-Packa", som i filmen jag har: "Drömmarnas trädgård", utan en macka, som oxå heter smörgås, mjukbröd, fralla...balla...falla...fniss ;)
 
I alla falll så kom det sen en tjej som skulle samla oss allihop i en ring på golvet. Pappa skulle inte få vara med sa de, men det ville jag...och han med, så det gick bra denna första gången. Det var jättekul! Läs här vad vi gjorde:
 
....kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0