Härlig helg :)

Jag har sovit over hos min bästis Philippa i natt. Det var jättekul. Min mamselimamsa jobbade på Ullevi igår och då var vi hos Philippa o lekte lite där, precis innan hon skulle åka dit. Det var en fobollsmatch där. Mamma jobbar nästan inte där alls längre för hon hinner inte. Och det är för att hon hellre vill vara med mig sa hon. Då blidde jag lite blyg och glad samtidigt. Jag ÄLSKAR min mamma, fast jag gillar att hon jobbar där ibland....speciellt om jag får sova over hos min bästis...å dricka festis...hihi...
 
Min mamma kom faktiskt till Philippas lägenhet EFTER fotbollen var slut....ungefär vid halv tio på kvällen. Då var jag och Philippa vakna ännu, för jag ville ju vänta så länge som jag orkade, för mamma hade sagt att hon oxå skulle komma dit och sova sen. KANSKE jag hade somnat när hon kom, sa hon. MEN...hallåååå!.....jag har mina trix ju..hahahaha.
Jag sa till mamma Åsa att jag först var kissenödig...och sen att jag var lite varm...och sen att jag ville ha lite vatten...och så höll jag på så ett tag....hihi... Detta för att jag ville vara vaken när mamma kom dit. OCH...DET LYCKADES!
 
Kommer mer ....om min superhelg snart. Ska bara käka några köttbullar nu. Och stekt ägg :) Mmmm....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0