Lundbybadet here I come :)

Hahaha... Min mamma hjälpte mig att skriva rubriken idag. Det är lite på engelska, och det betyder att "nu kommer jag till Lundbybadet". Och....vet ni vad. Jag har varit där 2 dagar i rad :) Jättekul. Jag badade med mamma i den stora poolen...och jag hade mina Micki Mus-armpuffar på mig då. Mamma tyckte det var lite kallt i vattnet men när hon väl gick i så gick det bra. Jag var mycket duktigare än henne.

Sen badade vi i den lilla barnbassängen med. Det finns en liten pytte-rutschbana där och den åkte jag nog säkert 100 gånger tror jag. Den är sååå kul.
Mammas kompis Annika var där med sina barn, Ricke o Simon. Vi lekte lite ihop. Sen lekte jag o mamma mest.
 
Andra dagen vi var där så var de där igen, så det var roligt. Efter badet så träffade vi pappa och vi åt mat ihop ute på en uteresaturang vid vårt torg "Nikolinas". Det satt 4 gubbar jämte vårt bord och de var ifrån Stockholm och hejade på ett fotbollslag som heter AIK. Jag sa att jag hejade på sverige. Och sen sa mamma att jag ju kunde sjunga en sång som jag kan...om Glenn, som bor i Göteborg. Så jag gjorde det, och gubbarna tyckte det var kul tror jag, för de skrattade lite.
Sen gick jag o mamma hem till oss och hade en mysig kväll, bara vi två. Det har jag längtat efter. Och då ville jag inte somna när jag borde somna. När mamma trodde jag sov så hade jag ofta någon fråga eller nåt jag ville berätta för henne om. Hihi, det tyckte min mamma inte var sååååå roligt alla gånger. hahahaha.
 
Natti natti.
Vi hörs snart.

Kramar från Er Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0