Nu...har jag MASSOR ATT BERÄTTA

För vet ni vaaaad? Jo, jag har varit på semester med min gosiga pappa. Bara vi två har åkt iväg med hans bil.
Vi åkte så långt att vi inte orkade mer och då fick vi bo på ett hotell vid vägen nästan. Där fanns det mjuka sängar och sköna täcken. Och en dubbelsäng. Så jag och pappa sov jämte varandra. Roligt...och mysigt.
 
Sen på morgonen så åt vi lite frukost och sen åkte vi iväg med bilen igen. Länge länge lääänge....aldrig framme jööööö!.
MEN...det gjorde inget, för mamma hade gett mig lite musikböcker och sagoberättelser som jag kunde lyssna på i pappas bil. Och det gjorde jag! Hahaha.... En skiva spelade jag nästan heeeela vägen ända upp tills vi kom fram till dom som vi SKULLE komma fram till - mina kusiner Emmy o Ebba. Och deras mamma och pappa som bor där med. I Örnsköldsvik.
 
Det var onsdag när vi kom fram....och....snart får ni läsa mer vad som hände där...
 
Kram så länge...
 
/Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0