Kalasdag vid nya dagiset :)

Jag skall börja på ett nytt dagis efter sommaren. Det skall bli spännande och roligt. Just nu går jag på min avdelning, som heter Blåbär...och sen skall jag börja på Lingon. KUL!
Jag har bara TVÅ dagar kvar på Blåbär nu för sen skall jag o pappsen åka på semester till farmor o farfar uppe i Umeå :) Vi skall åka bil dit. Det är HUNDRA "100" mil dit! WOW! Låter låååångt bort!
Jag skall ha sommarlov och pappa semester från sitt jobb. Mamma får snällt jobba kvar när vi åker iväg. Stackars henne. Hoppas att hon kan få bada EFTER sitt jobb då. Jag vill bada och ha kul med mina kusiner i Ö-vik med och det skall jag få det med. Vi skall vara med dem oxå har min pappa sagt. Det skall bli jättekul. Jag kan visa dem att jag är en stor tjej nu och att jag kan balansera bra och göra kullerbyttor på gräset :)
 
MEN...det var ju kalaset jag skulle berätta om ju...hihihi...
Och just igår så fick jag o mamma o pappa gå dit och vara med på en liten sommarfest :)
Det var alla barn från Lingon där och deras mammor o pappor o syskon de har och kanske någon farmor o farfar o mormor o morfar med :)
Vi fick korv med bröd och saft.
Sen gick vi en liten poängpromenad...
berättar mer snart...ska på toa.
 
Kiss kiss...hihi.
 
/Flisan-spisan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0