Idag är det en tjej-dag sa min pappa :)

 
 
Det är nåt som heter "Internationella Kvinnodagen" idag. Det är vi bebistjejer och vi som blivit tjejer och vi som blivit STORA tjejer och vi som blivit KVINNOR som man firar! Det är kul!
Jag är en STOR tjej minsan, så hej hopp för mig.
 
 
Och jag vill fira min mormor som är i himlen. Hej mormor Anita Gunvor Janson. Hoppas du blir firad idag med. Om du läser detta så får du här en STOR KRAM från mig. Varsågod...här kommer den....
 
Och min moster Eva....här får du en kram oxå...och min kusin Anna...varsågod!
 
Och min farbror Anders tjej ANNELI, du får en kram nu här med...men inte Anders för han här ju kille ;)
 
Och min kusin Ebba....varsågod en kram...och kusin Emmy....hej o kram till dig.
Och till eran mamma Anna. Här får du oxå en kram såklart!
 
Och farmor Anna får en jättekram av mig nu...här...varsågod.
 
Och alla i mammas o pappas släkt, ni får med ALLIHOP en go o varm kram!
 
Och mina bästisar Philippa och Emelina och Meija. Här får ni varsin kram :)
 
Och Linnea och hennes 3 tjejer....här kommer 4 stora kramar till er!
 
Och till mammas kompis-tjejer...varsågoda.... Anne, Nina, Sandra, Åsa, Jeanette, Susan, Lene.

Jag vill säga er alla att jag är så glad att jag får leka med er och gosa med er och hälsa på hos er ibland. Jag gillar detta och att vara med er.
 
Snipp snapp snut...så var detta skriveriet slut.
Puss o kram alla TJEJER! VI E BARA SÅÅÅÅ BÄST! HAHAHA
/Flisan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kramarna! Här får du en massa kramar av oss <3 /Anna, Emmy och Ebba

Svar: Åh, tackar tackar så JÄTTEMYCKET. Puss o kram till er IGEN. hihi
Mysplutten

2013-03-08 @ 18:07:25
URL: http://tomteboanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0